Usch va dagar och kvällar går fort, sätter mig och typ gör inget o rätt var det är så har det gått 5 timmar och klockan är 19..... och då ska tilläggas att jag INTE suttit i 5 timmar alltså, men det känns så. Har liksom inte fått något gjort eller allt.
Usch va konstigt.
 
Men idag har jag både fått ct gjort, tränat ordentligt, inte ätit så bra, men å andra sidan ska man äta om man inte är hungrig??
LCHF är bra på så vis. Man är mätt länge.
Gått ut på promenad, tvättat lite, tänt pannan, bloggat, nu ångar jag grönskaer i den käcka lilla grytan jag "hittade" häromdagen.
Ja det är sant... knasigt. Men vi hade en fiffig grej som man kan fritera, ångkoka, koka vanligt i och göra långkok typ pulled pork kött, skitbra!!!!
Trodde bara man kunde fritera i den därför blir den liksom aldrig använd... men när ja läst i boken så hade jag mycket fel!
 
Så jag har bara än så länge ångkokat i den.
 
Tror fakltiskt inte jag hinner till gymmet idag, gör mig lite ledsen men jag kanske får gå dit imorogn då.
 
Puss & kram
Anna♥