Har varit en sväng på jobbet idag och  Pratat med Ingela en stund och åt lite mat. Trevligt.
Ska dit om ett tag igen och hjälpa henne med en sak. 
Längtar tillbaka samtidigt som jag vet att denna tiden inte kommer tillbaka. 
Idag har jag kollat över dagarna på f kassan oxå,  har ju inte riktigt koll på det, har pratat  med Bozze,  ika  och f kassan om det så nu är det väl lite klarare. 
Har ändrat så ja tar mindre dagar i månaden,  blir att leva snålare men hellre det för det är bara en period och är det värt. 
Denna tiden hemma med Ellie och familjen är viktigare än pengar och jobbet,för dit ska jag ju ä då förr eller senare typ tills pension....
 
Fick hem klämmis påsarna  jag beställde idag, så nu ska vi se om vi kan testa en dag. Dom kan frysas och till o med Användas Micro tror jag. Och bäst är att de kan återanvändas. 
Roligare oxå att göra för då vet man ju precis vad som är i. Inga tillsatser bara rena produkter. 
 
Nä kvällen börjar göra sig påmind, dags att hoppa i mjukbrallan, på med gosestrumpen,  slitna t shirt en och invänta kvällen...
 Puss  &  kram  
Anna ♡