God morgon. ♥
 
Sovit som en kratta som vanligt skulle jag vilja skriva rent automatiskt men jag sover de flesta nätter såkalrt fast inte i närheten av förr. Men huvudsaken är att jag FÅR sova, det finns faktiskt dom som har det ÄNNU värre försöker jag trösta mig med när det känns som tuffast.
 
Jo då så jag har sovit gott. Men de lilla lilla livet tar ju sån otroli plats trots att hon är så liten! imorse hade inte jag sovit färdigt och när Marcus gick till jobbet så hoppade jag över till hans sida, så fick hon min för sig själv. Jättemysigt. ♥
Stora hjärtat har gått till skolan och idag är det ju halvdag. Skönt för henne.
 
Om det är någon som läser och som bloggar som har barn så stora att dom läser, kan och får dom läsa er blogg?
 
Det blåser ute idag igen, ruskväder men det går det oxå.
 
Igår gjorde jag hela 3 pass kan man säga, 1 promenad, 1 mammabarngympa och ett styrketräningspass.
Jäklar i min lilla låda vad det känns bra, tänk vilken dröm om man kunde göra det varje dag!
 
Kan ju alltid hoppas på det. ;)
 
Nä då jag är glad att det denna veckan och just nu funkat så bra att jag kunnat gå till gymmet så ofta som jag jort, det vet jag ju inte kommer vara så hur lä'nge som helst, då känner jag att det är bara att passa på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det kokoskaffe och lite gofrulle.
 
Happy friday på er alla!!!!!!
 
 
 
 
Puss & kram
Anna♥