Ja jag börjar året  2015  med det viktigaste jag har. Mina fina barn.  Nya året slutade bra och nu ser jag fram emot det nya. 
Blir en det utmaningar,  mål som ska uppnås och massa skoj förhoppningsvis. 
Ska tillbaka till jobbet oxå, ska bli så himla roligt det ser jag fram emot, faktiskt. Likväl som jag försöker njuta av tiden med Ellie och Amanda medans jag kan, den kommer ju aldrig igen.  
 
Året har som sagt börjat med en kaffe med kokosfett för nu gäller det igen! Nu är det slut på fusk och godis mm. Kommer bli tufft att ta sig ur det igen, förhoppningsvis så gör jag det ordentligt denna gången så jag förstår att det inte är värt att göra misstaget igen vid senare tillfälle.   
 
Är himla nöjd för jag har gjort ett pass på ctn nu och har för avsikt att göra ett till ikväll, det som är jobbigt med det är att JAG blir så svettig att jag MÅSTE duscha direkt, gör man då 2 ggr på en dag så ska man duscha 2 ggr oxå.. ha ha ha vilken problem! 
Men det måste gå! 
 En sak jag ALLT ID FÖRSÖKER TÄNKA PÅ ÄR...att ALLT ÄR BÄTTRE  ÄN INGENTING! 
 
Ska smaska i mig en burk cremefraich och sen måla naglarna.  Jag laddade ner en app, kalorierna och en som hette lifesum,  men när jag kolla runt och skrivit in det man skulle så kände jag att nä fy! Blir ju stressad om något om man ska gå efter en sån, bättre att jag äter som jag vet är bra. Skiter  i att räkna och greja, sen tar det bara längre tid oxå.
Har minsann annat att pyssla med på dagarna än att skriva in i mobilen jag äter. 
 
Vad har ni för mål till det nya året?
Löften tycker jag känns så tufft att säga, man ska tänka på att man ska hålla det oxå. Jag jobbar mot mål istället.  
 
Puss & kram 
Anna ♡