Ja det var så länge jag varit hundvakt. Till Mimmi. 
Jag trivs med hund, har ju givetvis vägt för och nackdelar mot varann, hund eller inte hund, tik eller hane. 
Men.... det har varit trevligt. Jag gör det gärna igen om jag kan och får. 
En mycket trivsam liten hund, inte skällde, muttrade lite på Marcus och Amanda,  inte hoppar och bara var så glad att se mig. Det var mysigt. 
Vi har gått på promenader och det var oxå inga som helst problem. 
Ja undra om det blir vovve på Smörkullen. ..ha ha ha. 
 
Och idag börjar plankan challenge. Det hoppar jag på och jag ska dra med mig Amanda , så vi börjar ikväll och gör varje  dag i februari månad. 
 Ja annars är det en lugn och skön söndag, Amanda är och åker pulka I nossebro och vi har precis sagthejdå till Mimmi.  Vi hann ta en promenad  iallafall. 
Usch då saknar henne redan lite. :) typiskt mig.
 
 Men hallå hur tar jag kort?
Vilken tur att jag har min egna lilla knähund, Francis. 
 
 Ellie mår bättreidag,  för det var det värsta vad de senaste dagarna varit dåliga. Förkylning och rinnande näsa, sovit mest hela dagarna, ja bara inte alls mått bra. Stackars liten. ♡♡
Men det blir ju bättre,nu sover hon ute. Hon har inte haft feber så det är skönt. Och jag TROR att frisk luft är superba för alla slags tillstånd,så länge man kan. 
 
Nä nu ska jag Dricka Kaffe och beställa ett nytt sportarmband från någon sida på nätet medans jag lyssnar på diggilistan på p3.
 
Puss & kram 
Anna ♡