God morgon. Ja idag är det fettisdagen och såklart vi ska äta en semla, har längtat ävensom jag vet att de oftast inre är goda alls.
Igår var vi på ullared,  det var rätt lugnt med lagom mycket folk. Trevlig utflykt.
Idag händer inte mycket, ska väl göra det vanliga,  och förhoppningsvis träna. Måste får göra det idag. 
Saknade det igår och i ärlighetens namn hade jag hellre gjort det än åkt till ullared. Att jag ALDRIG  lär mig. Och jag kommer förmodligen  åka dit innan sommaren igen. .. :)
 Har gjort ett Micro bröd så här på morgonkvisten som jag ska ha till frukosten  sen. 
Har redan druckit en kaffe med kokos i och smakat på brödet.  
Så sen blir det vanligt kaffe för hela slanten , Dricker baka kokos kaffe 1 gång om dagen. 
 
Micro bröd. 
 
1 ägg
1 dl mandelmjöl, men givetvis experimentera jag och tog hälften kokos mjölk idag, blev egentligen torrt.
1 msk  smör
Salt
  Blanda allt och dela upp i 2 små formar typ 10*10 cm eller i 1 stor.  Smörj lite innan så fastnar det inte.
Ini Micro på full  effekt  i 2 minuter.  Klart.
 
Senare idag ska jag baka lchf semlor.
Det ska bli spännande för det har jag aldrig gjort.
 
Puss och kram
Anna ♡