Igår testade jag något nytt. 
Kvarg nötchoklad. 
OH MY GOD så smaskigt. 
 
 
 
Och enligt appen, lifesum  så funkar den fint som ett mellanmål man vill det.
Om man inte vill betala för appen så finns det 2 olika varianter man kan köra. En där man äter hälsosamt, mår bra och så. Och en där man  går ner I vikt. Jag vill ha en mittemellan, lchf betalar man för så den har jag inte.
 Så den att gå ner I vikt stämmer inte riktigt på så vis att det blir för mycket fett. 
Och den andra känns smattrar man kan äta rätt mycket, och det kan ju Bli fel det oxå.
 Har testat båda, vet I te vilken som är bäst? 
 kör på den sista och lägger till  träningen och tänker att jag i te behöver allt även om jag får.
 
 
Är besviken på Mig själv för jag har redan misslyckats medgett av målen för veckan. Inte alls roligt. Men det är väl själva fan, jagska klara det !
Och inte blir det bättre av att Marcus kommer hem med en påse nötter.... gaahh. 
I början är jag skitsvag,   men har man väl klarat en vecka eller så blir det mycket lättare.
Måste bara komma dit.  
 
Har precis kommit hem från gymmet, det är så underbart att vara där,  jag trivs så bra. 
Jag är stolt över Mig själv för jag klarar 3 *10 (3 set med 10 gånger) benböj  i maskin, 100 kg!
Men jag är bra mör i benen sen,men jag klarar det. Nästa mål är 110 kg, det ska jag ta, snart. 
 
Nä nu ska jag hitta på något, skulle behöva duscha men det får nog vänta en stund.
Puss & kram 
Anna ♡