Godmorgon godmorgon. Jo det är faktiskt en god morgon, ville inte riktigt gå upp när lilla grisen Ellie vaknade men det är inget annat än att bara upp och hoppa. Om inte annat är det blöjbyte. Ja nu är det mycket bättre igen, hon har ju varit helt skinnkläder i rumpen  stackaren.
Men vi får ordning på det. Sakta men säkert. 
Förkylningen är mycket bättre oxå vilket är skönt. 
 
Jag skulle vilja ha ett par hörlurar du sätter över öronen när jag tränar, dels för att det är mycket bättre tänker jag, bättre ljud, bättre form, sitter bättre och är snyggare oxå.
Har inga såna men Amanda hade 2 par den rackaren. Bad att få låna ett par och testade dess, det var av märket RHA ca-200. Kom fram till efter att ha googlat att de är ju jättebra märke och kvalité. 
Dyra som fasen oxå, Marcus har nämligen köpt dom till henne i julklapp.... på swedol. ;)
Bästate  affären ever! Tycker även jag... lite iallafall. 
Jo så att efter att ha kollat upp olika lurar blandannat  urbanears plattan och lite olika andra så kom jag fram till att jag nog hellre köper ett par av märket RHA  därför att prismässigt skiljer de inget, och det är oxå bra kvalité,  urbanears är nog mycket märke oxå. Sen är själv öron kåpan liten, hela örat ska ju vara däri. 
 
 
 
Sen ska man välja färg oxå .. Jösses.  Nä det ska inte finnas så mycket att välja  på. 
Dessa har jag ju faktiskt testat och de sitter bra,  ser snygga ut och är bra ljud  lika bra som de andra.
Ja ska suga på karamellen lite till. Men har nog bestämt mig.
 
Igårk började  ju plankan challenge. 
 
 
Det kommer bli tufft om man ser längre ner på lappen... men i början så gjorde jag faktiskt dubbelt för 20 sekunder är lite för enkelt. Faktiskt. 
 
Det blir roligt iallafall. 
 
Puss & kram 
Anna ♡