BESVIKEN.
Inte mycket värd.
Stressad.
Förbannad.
Arg.
 
Ja det är bara lite av vad jag känner idag. Inte så kul. Att få veta saker och ting på omvägar, samt som jag fan borde fått veta bland det första. 
Men man blir behandlad olika. Tydligen.
Finner mig icke i detta längre. 
Varför ska jag hålla tyst om det?
 Puss och kram 
Anna ♡ 
#1 - - m a j a n:

Men vad händer? Låt inte människor behandla dig hur som helst och låt ingen trampa på dig. Säg ifrån! Kram

Svar: Ja det undrar jag med. Vad händer?? Nä då jag tänker inte tåla att bli behandlad hur som helst. Men det är tydligt hur olika man blir behandlad och hur "viktig" man (inte) är.Kram kram
Anna ♡

#2 - - m a j a n:

Känner igen känslan. Men du får tänka att för någon är du viktigast i hela världen!

Svar: ja du har så rätt så. Klok som en bok!!!! :D
Anna ♡

#3 - - m a j a n:

Haha, ja ibland får jag till det ;)