Just nu lyssnar jag på 3 böcker samtidigt för jag kan inte bestämma mig riktigt. 
En deckare som heter tröstaren  av Karin Wahlberg, hur svårt kan det vara med Mia Törnblom och dags att bli smal, lchf på mitt sätt med Katrin Zytomierska. 
Den sistnämnda är rätt kul. Hon är bra tycker jag. Men får inte ta åt sig om man ska höra på den, för hon kan nog uppfattas som riktigt elak, hon uttrycker sig väldigt om människor nämligen. Men tar man inte åt sig så behöver man inte  bry sig. Jag har kommit en bit och tycker om den.
Hon är bra tycker jag, för att hon vet precis hur folk reagerar när hon gör och säger och tycker Vissa saker.  Hon vet precis hur hon ska göra. Hon är inte dum, hon tjänar massa pengar på sina böcker mm. Jag gillar henne.
 
 Och boken ÄR Bra.
 
 
Det är lite vårväder  ute, kallt som satan men solen skiner och det är friskt och fint. Vi har varit ute på promenix,  pratat med grannen och fick reda på skvaller. Ha ha ha så kul. 
Marcus jobbar men kommer hem sen så ja får träna. Skulle haft lite ledigt idag tänkte jag, Men med närmare eftertanke så åker jag mycket gärna till gymmet. 
Imorgon  så får jag nog träna med liten om jag vill det för Marcus ska jobba.  Men det gör inget det går bra det med.
Undra om jag ska ge det jäkla suget ett par veckor tro.... blir så arg på mig själv för jag har så dålig karaktär. Det finns ju ingen mening att jag går och väntar på resultat när jag i te slutar fuska. Det är ju fasen bara att bestämma sig. Att det ska va så svårt. 
Måste hitta på något annat när det blir som värst.
 
Ja det ska gå det oxå.
 
Puss och kram
Anna ♡ 
 
 
#1 - - Sara Backström:

Katrin är inte som alla andra he he

Svar: Ha ha ha nä verkligen inte. Antingen gillar man henne eller inte tror jag. :)
Anna ♡