Önskar jag mig nu. Verkligheten kryper närmare och närmare. ... Givetvis så de ska vara. Men de har varit och är så mysigt att gå här hemma och skrota. Bara vara.
 
Försöker hitta inspiration till Ellies rum. Får nya idéer hela tiden. Livsfarligt att titta på bilder på Google. . Ska försöka göra ett ryck i veckan nu med det. Måla färdigt hyllor och skåpet ska köpas färg till idag. Sen ska en bokhylla ut och in i vårt sovrum. Bara med bÖcker i. Ångrar mig nu lite för Marcus föreslog att vi skulle slipa väggarna i Ellies rum så de blir ljusare, då kanske jag inte behöver måla allt vitt, men jag tyckte de kändes jobbigt och framförallt dammigt. Ångrade nu för de är så mörkt därinne. Det blir väl så i ett timmerhus där allt trä, trä, trä.
 
Nä nu ska jag greja iordning för vi ska på loppis idag jag och Ellie. Till Larv.  Och imorgon ska snälla Lennart greja med min bil. 
Inser nu att denna veckan kommer gå i ett den med. 
 
Snälla tiden stanna ett slag.... bara lite.. de går så fort. 
Jag hänger inte med känns det som.
 
Och just min träning går ju sådär bra. Så irriterande. Vet att man ska prioritera. Tråkigt nog så prioriterar jag i te den nu utan jag gör något när jag har tid. 
 
Det blir ett annat inlägg, nu måste här grejas.
 
Sitter och hör hur 3 fnissiga tjejerfnissar inne i tv rummet. 
Låter jättemysigt. 
 
Puss & kram 
Anna ♡