Träningsvärk. Så in i bänken. I magen. Det har nästan aldrig hänt förut, kanske inte är bra på att träna just den. Fast jag verkligen borde det.
men de känns fantastiskt bra. De är ett kvitto på att jag verkligen hittat rätt muskler känns det som. 
Iallafall jätteroligt.  Jag försöker träna olika muskelgrupper varje gång, ha ha ha nu låter de som ja varit på gymmet mycket det sista fast de är tvärtom. Men jag ska börja tänka lite så, har ju som mål att komma igång med träning 3 ggr i veckan. Måndag, onsdag och fredag. Emellan  har ja allt hemma som behövs, endast viljan möjligtvis som  saknas. 
Så jag ska försöka att träna ordentligt varje gång, tar ut mig det gör jag nästan alltid. 
Känner verkligen att de lossnat lite, kanske är det lite ordning i vardagen som behövs för att jag ska komma igång.
 
Ellie får tänder, kindtänder, alltså inte de stora längst bak utan alla iordning, nere, de mRks att de är lite större tänder som ploppar upp. För det är som vanligt, ledsamt, ont, grinigt och lite mer vaken på natten (inte så vi behöver gå upp men ja hör hur hon pratar) ochså den där rinnande näsan. Klockrent  med tandsprickning.
 
Så idag ska vi till apoteket efter dagis och köpa mam tandlindring. 
 
Ikväll kommer Amanda hem efter att ha varit hos mormor. Hon har klippt sig i en kort frisyr, ska bli spännande att se. Tror hon passar bra i det. Ska bli spännande att se om håret ändrar sig lite och blir mindre frissigt och burrigt när det växer ut. Spännande är ordet.
 
Fredagsmys med god mat bli det,  nu är de skärpning som gäller. Ingetannat.
 
Puss & kram 
Anna ♡