Åh jag tycker det är svårt. Dels är det svårt att ens skriva om det för då kommer vi till det dilemmat att människor som står mig mycket nära läser det eventuellt. Och även om jag inte skriver något elakt på något sätt så kan det vara känsligt. Jag och Amanda kommer inte alltid så himla bra överens kan man lugnt säga. Antagligen är det precis Så det är i de allra flestasnarttonåringsfamiljer men det är iaf jobbigt stundtals. Jag skriver inte mer om det men det kan va nog så påfrestande och det är väldigt olika behov de har mina fina barn. All energi jag hade till träning bara rann ut i sanden..fick gjort ben övningar sen va det tomt på energi. Vet Inte om det är Att det har blivit Dåligt med promenader det det sista, har ju lagt mycket fokus på träning hemma istället. Har avbokat passet på gymmet för Ellie har ju en tråkig förkylning med hosta, snuva och ögon infektion. Själv Har jag inte heller mått helt hundra. Det har helt enkelt varit lite tufft. Då har Inte energi till allt funnits, bara till det nödvändigaste. Helgen närmar sig och det är den storaklädbytardagen i herrljunga folkets park på lördag. Ska dit med lite kläder imorgon EM och sen åker vi dit på lördag morgon oxå. Puss och kram Anna 💕
#1 - - Emma:

Svar: Hej! Jag tycker att det är super enkelt att beställa. När man ska genomföra köpet kan man välja att man inte har paypal konto och då skriver man bara i kontonummer och sådär. Om man kan lita på säljaren kan man kolla på omdömena :) Jag har alltid fått hem det jag skickat efter :D

Svar: Åh tack för svaret. Ska kolla upp det. Supersnyggasmycken.
Anna ♡