Idag fyller min mamma,  världens bästa mamma, mormor, svärmor, farmor vän år.
Lilla mamma Grattis på din dag. 😘💕
Igår var vi hemma hela dagen hos mamma. Den Började redan fredags kväll då vi körde till herrljunga folkets park och lämnade i  kläder vi skulle sälja på klädbytardagen. Sedan åkte vi tidigt på ördagsmorgon åter till herrljunga  för att shoppa. Det var väldigt lite folk trodde skulle mer. 
Såååå mycket kläder, mycket bra organiserat, stort o bra man behöver inte trängas.
Men DET var mycket fula kläder, fläckiga och trasiga Och det blevJAG besviken på. Var nog den som köpte minst. 2 tunikor blev det.  Men å andra sidan såg jag att jag visst hade en massa kläder i nästa storlek, 86/92.  Och Det var inte någon vidare köplust heller, det blevmassor med kläder kvar. När vi sedan ålteditpå kvällen för att hämta förtjänsten, som blev helt okej och då tog dom ä då 25 %.vilket JAG tycker är mycket. 
Nä får se om jag åker till herrljunga mer eller om Jag rentav ska åka till andra små mindre bytardagar här omkring istället. Känns roligare och kanske är det inte så himla mycket,  lite mer bättre ordning.  Och bättre ordning på kläderna. Känns lite som att man kan gömma sig bakom  numret man får och lämna lite vad som helst,spelar inte så stor roll och bara man blir av med det liksom. Synd  tycker jag. Och jag kommer nog fortsätta titta på Facebook grupperna.  
Men det blev en bra dag, åkte till Falköping med syster och Mina barn o köpte presenten till mamma, en visp i skål som står själv! Det är grejer det. 😆
 
Lämnade hemma vid 22.30, Ellie som somnat hos mamma  Vaknade till lite men somnade strax om i sin säng.
En bra dag till ända.
Nu hoppas jag på en lika bra dag idag när farmor och farfar kommer hit på grill senare  i em. 
 
Puss och kram
Anna ♡