Ja för första gången har jag fått ringa till fonus och säga hur många vi kommer på min mosters begravning, minnesstund.  
Usch, känns ledsamt, konstigt, jobbigt och jag är ändå glad för att jag sluppit göra detta förut. Om det är till någon tröst liksom..
Som min syster skrev igår på socialt media att våra kusiner och deras familjer och deras barn aldrig någonsin mer får träffa sin mamma, fru och mormor och farmor.  
Va fan dom  hade ju kunnat få flera år tillsammans. 
Saga får aldrig sova över hos sin mormor, Sebastian kan aldrig baka bullar med sin mormor.
Alltså det är så hemskt, vad är meningen med det då? 
Men att plåga sig med de tankarna tjänar i get till, en sak är jag bara så innerligt glad för.
Att jag har mina föräldrar. 
Nä det känns inget bra alls. Men jag förtränger det liksom, tänker inte på det.
 
Denna vecka har annars varit lite blandad.  Varit sjuk, blivit frisk, inte haft motivation, fått lite motivation. Ja det har varit en blandad vecka.
Så är det ju med mig. Man vet aldrig riktigt , inte ens jag själv faktiskt. 
Bokade av passet idag på gymmet, kändes inte kul men jag känner mig inte på topp, jobbar på att hitta motivationen igen, komma över att jag måste hitta ett sätt att tycka det är kul att träna hemma och inte bara när jag kommer till gymmet. 
tar sån tid att komma dit bara.. 
Sen ringer mamma och frågar om Amanda måste hem idag, om hon inte kan köra hem henne imorgon istället, och det klart det går bra. Då hade jag ju kunnat fika med Jessica utan att känna stress. 
 Ja det förbli en annan dag.
 
Men bara för att jag inte gått på pass så har jag ändå tränat. Gick en pw och passade på att jogga nästan 2 km i sträck. Mycket bra. Till råga på ringde mamma mitt i joggat men ja gjorde något som jag inte gjort förut. Svarade och pratade, ja svarade iaf på mammas frågor medans ja joggade. Det ni... inte dåligt.
Man får se det lilla som stora framsteg.
Sen gjorde jag ett pass hemma, axlar,  biceps och triceps fick sig en omgång.
Skönt känns det nu. Ska ta lite mer mage senare.
Det här med pt känns inget vidare. Jag väntar nästan lite Att  veckorna ska gå så jag kan fundera om ja ska anlita någon annan.  Har minst 2 kandidater.  
Resultat blir det nog av det, men jag hade förväntat mig ett annat upplägg. Inte annorlunda resultat eller mer, men ett annat sätt bara. Fitlab är säkert bra men inget för mig.
 
Puss & kram 
Anna ♡