Ja idag, snart kommer Amanda hem. Hon har varit borta hos mormor och morfar några dagar nu på påsklovet men det ska bli skönt att få hem henne igen. Vet ju själv hur kul jag tyckte det var att vara hos min mormor o morfar  på lov och ledighet, minns inte att jag var med kompisar ofta,  hade kanske inga iaf inga jag minns så direkt. Var mest ika då. Vi gjorde mycket tillsammans.  
Amanda har mer kompisar och det tycker jag är kul för det var jag orolig för många år efter vi flyttat hit, för det fanns ju inga barn här då. Gör inte det nu heller i hennes ålder men det är lättare nu iallafall.
 
Hon och mormor kommer väl om en stund för vi ska gå igenom lite kläder, märka och lägga i påsar som jag tänkte sälja på herrljunga stora barnklädesbytar dag om några veckor. Då är det gjort. 
Tar väl hälften och hälften till hösten. 
Ska allt se sen om jag kan få Amanda Att Vara lite barnvakt,  tjäna lite pengar inför Göteborg på söndag. Så kan jag dra till............ ullared. 😂 nä skojade bara.. till gymmet såklart.!
 
Vaknade av en märklig dröm, drömde om Roddy Benjaminsson. Ni vet gladiatorn.
Men kanske inte konstigt...
senaste dagarna har jag verkligen insett hur jäkla het han är!! Ser han ju lite här och där. På Facebook och instagram..
My good hörrni, sicken gobit. 
Jag undrar får man bitas? 😉
Kanske därför som jag drömde om honom, det var en mycket mycket angenäm dröm .. hi hi hi men oxå lite otäck för jag visste att han skulle skjuta mig och Alexander Bard.! 😮😢
Va märklligt man drömmer va. ?! varför drömde ja det...
 
Ja men att han är en riktig snygging det ser man ju.  Har nog fått dille på killar med stora stora muskler. Men finns det något finare.... 
& han verkar så snäll oxå, och det är ju som på en gammal reklam vet ni, den där med en hund som står över en mycket mindre hund när det regnar, är väl alvedons reklam eller nåt sånt... är man stor måste man vara snäll.
 
 
Lånad bild.
 
Nä nu kallar liten, vi ska mysa i soffan. 
Pussar och kramar 
Anna ♡ 
 
#1 - - m a j a n:

Ja, han är allt snygg han :) Han jobbar väl här i Herrljunga om jag inte är helt ute och cyklar :)

Svar: I herrljunga? Whhaaaaattttt. Jaha då blir en sväng dit snart. ...
Anna ♡

#2 - - m a j a n:

Vet inte om han är där och jobbar så mycket, men han har ett företag i Herrljunga som heter Gläntan. De är kunder hos oss ;)

Svar: Ahaaa, gläntan vad är det för företag då?? hi hi hi..
Anna ♡

#3 - - m a j a n:

Det är ett boende för ungdomar av något slag, vet faktiskt inte riktigt ;)