Jag känner juvel igen det där fenomenet att man säger ganska ofta...
 
"Jag börjar på måndag. "
 
Den meningen sägs nog oftare än nåt annat bland många.
Jag har till o med testat  tisdagar, onsdagar och lite blandar så.. för att se om de blir expert men nja. Kanske inte den jag var ute efter.
 
Och så är fallet nu lite. Fast nu är det onsdag och jag inser att Det här funkar inte, efter att ha pratat med marcus och för annat hans jobb, ja Visst är det hemskt. 
Ego som jag är, tänker bara på mig själv och så att jag får göra det jag vill. Så att jag mår bra. Jag jag jag jag ....
Den meningen var ironi blandat med väldigt mycket sanning.
Jobb är bra men....
 Jag kanske får äta upp de en dag. Men det får jag väl ta då.
Måste förstå, trots att det är mycket svårt, att jag i te kan gå till gymmet  på dagarna om jag inte vill,  ha med mig Ellie  förstås,  men de är ett litet stressmoment  så helst inte. 
Så det ska i fortsättningsvis, har jag sagt flera gånger förut med massa saker, bli hemma träning på kvällar, jag ska fan ha en stund då att träna istället för att äta något jag gärna vill.
Det kan , KAN bli riktigt bra. 
Men det sätts snart käppar i hjulet det är jag övertygad om. 
Men jag ska försöka iaf.
Jag har som så många andra och så många gånger förr sagt att jag ska göra si oxå och det och det... 
Blir sällan precis så som ja tänkt, man det blir alltid något. 
Och faktum att det nog huvudsaken.
 
Ellie sov förresten andra natten i sitt rum, somnade vid 22.00 sov till ja kl var väl sisådär 04.00 äta lite. Ligga hos mig så jag får klappa på henne lite, mysa. Sov sen i sin säng till ja vaknade med ett ryck  kl 08.20 typ.. upp!
För bövelen.
Alltså förstår ni... kanske kanske.. 
Och gissa... Nä fy FN. .. för mig själv. 
Jag ska bara hålla truten en stund. 
Min lilla älskling sov en mycket bra natt. 
Mamman sov bra med.
Nu är det kaffe, gröt och lite annat smått och gott. 
Ska planera lite f kassan, spännande  fattar inget Så är det någon som är haj,ring mig jag behöver hjälp. Annars klarar jag mig hoppas jag. 
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
#1 - - m a j a n:

Man måste få vara lite ego emellanåt. Man måste få ägna tid åt det som får en att må bra, för att orka vara en bra mamma och fru. Sen vet jag ju hur det är att leva ihop med någon som jobbar jämt och ständigt. Jag hade nog krävt att få tid till det som är viktigt för mig. Man måste ställa upp för varandra :) Hoppas snart du får komma iväg, för det är du fasen värd! Kram