En dag när det bubblar, har massor att skriva känns det som.
Skulle skriva igår om handkräm, dessa på bilden är finfina. Kernite är det bästa, riktig bra Skit alltså.
Inget du köper i vanlig butik tyvärr utan Marcus köper dom till sig genom någon kontakt han har. Och den andra är från  The bodyshop,  kokos min favorit  som Amanda köpt till mig. Oxå super bra. Nu sist men som inte kom med på bild har vi Bamsesalva  i en söt burk. Till Ellies fnasiga kinder. 
 
Lilla hjärtat har råkat ut för värsta förkylningen som inte vill ge sig. Och det kom tänder samtidigt, de kunde ja räknat ut. Men men det ger sig väl med tiden. 
 
Imorgon ska vi på kalas tillfinaste Anton som fyller 8 år.  Mysigt att träffa familjen. 
Och på lördag den 2 maj fyller mitt stora hjärta Amanda 12 år. 
Mitt lilla barn som nyss var liten. Vart tog dessa år vägen?
 Hon är  hos sin pappa, denna helgen men nästa helg när hon är hemma Så ska vi ordna med både kalas och party. Gillar egentligen inte tillställningar det minsta men jag gör det bara för hennes skull, det förtjänar hon. 
 
Men idag ska jag fixa till lchf chokladbollar  som jag ska uppvakta henne med imorgon bitti när hon vaknar, och så ska hon få en present eftersom hon inte är hemma. 
 
Puss & kram 
Anna ♡