Ja känner mig lyckosam idag.
Ellie somnade igår kväll 21,30 och vaknade inte förrän kl 07,00 imorse!  det är 9,5 timmar oavbrutet vilket fick mamman att jubla och vara utsövd när jag vaknade :)
Sen en liten slurk mat bara och så sov hon vidare från ca 07,30 till nu då klockan är 09,30 det är ytterligare 2 timmar .
 
Jag blir glad och egentligen finns det ju inget att klaga på. Hon är ju fantastisk min lilla tjej. ♥
Så jag har hunnit med frukost som bestod av 1 ägg, lite tonfisk, lite majonnäs, 1 hemmagjord lchf fralla med smör, korv och västkustsallad på, samt en fett kaffe, men det låter så äckligt så jag säger kaffe med kokos.
 
Känns som en bra fruksot och himla god, mättande och bra. Nu står ja mig till långt fram på dagen.
& bara för att så var jag tvungen att hoppa upp på vågen oxå, vilket inte är bra egentligen det vet jag. Bättre att mäta och de tska ja allt göra sen oxå,
Vågen visade i måndags på -1,4 kg sen veckan innan.
& idag några dagar senare även då på -1,4 kg!!!
Nu är det inte många kilon kvar, vill ner till där jag var innan graviditeten. Dit är det nu då 6 kg
 
Men tänk om det går så bra att jag fortsätter att minska i vikt även efter målet????
Ja men mitt mål har alltid varit 75 kg, och kan jag slå det o till o med komma under det så säger jag ju inte stopp. Med denna livsstilen så vet man ju inte.
Men ja ropar ändå inte hej än, man vet aldrig det kan komma bakslag och gå åt andra hållet men med bra mat och motion så tror jag det blir siuper!!!
 
Kanske är dags att kolla detta med tatuering snart då... :)
 
& igår kom jag äntligen ner till gymmet! Det är så roliggt och ajg blir så glad i kroppen av att få pka dit. Alla min lediga tid om jag nu får någron ska banne mig spenderas där, jag blir glad och lycklig av att få åka dit. Svettas som en gris och verkligen känna att man ta rut sig. Ordentligt. & sen kan man ju alltid kika in alla för det fionns faktiskt flera fina killar att titta på där, tro det eller ej, men min favorit har ju inte varit där än, fast jag såg honom ju i Nossebro igår ändå :D Nä tro ni måste tro jag är galen, och JA det är jag.
 
 
Min stora tjej är i skolan ochvi är alltså hemma idag, vi ska ev gå bort till Emelie och hennes barn idag, det ska bli kul.
Annars blir det väl en sväng ner till affären oxå.
Nu har jag faktiskt passat på att måla både fötter och naglar när Ellie sov, jätteroligt att ta fram min låda med nagle grejer och kika. Massa prylar och massor med nagellack finns det. Så nu är jag fin på tassar med blodröd färg och svarta detaljer  och guldfärg på naglarna med svarta detaljer.
 
Nu ropar lillan.....
 
puss & kram
Anna♥
 
( var ju sådär roligt att lämna in bilen igår oxå, blev ytterligare 4500 kronor att betala.
Ja ja kan ju inte spara pengar på hög bättre att göra av med dom)