Jag fattar inte hur man kan svettas Så Mycket Som Jag Gör!  helt otroligt men det har säkert med amningen att göra. Men ändå.. pinsamt ju  är man är borta.  
Var hos Bozze idag och vi tog ju en promenad som vanligt, men redan innan promenad  var jag genomblöt! Och för att inte prata om efter och det var ingen ansträngande promenad på något sätt. Jobbigt är bara förnamnet.  😊
 
Funderar mycket nu på att Ellie inte kommer til ro på kvällarna, och hur jag ska få henne att somna om utan mat på nätterna.. Ja lätt att fundera ut bra lösningar på dagarna men när man väl är där på nätterna så är detaljist enkelt att ta upp henne och hon tar en slurk o somnar..
 
Men men egentligen vad gör det så länge hon mår bra och det hon behöver. Mitt lilla minsta hjärta. Kan titta på henne och knappt fatta att hon faktiskt är här, hon är våra och vi ska göra allt vi kan för att hon ska ha allt hon behöver o få all kärlek i världen precis som med Amanda. 
 
Har laddat ner Klara Zimmergrens bok o ska lyssna på den när jag går ut sen, men jag har ännu ibland svårt att smälta allt vi gått igenom.  Att vi faktiskt är förbi allt det där. 
Det är så underbart och så värt allt. Men va det var jobbigt då, fast det måste jag lära mig att inte tänka på nu. Jag måste ändå lämna det bakom mig.
 
Puss och kram
Anna 🙊💜