JA egentligen ska jag sova nu, passapå när lillan sover.
Hon sover tyvärr lite dåligt om nätterna nu så jag ska försöka mig på en annan taktik.
 
Jo jag läser en annan tjejs blogg och tänker att jag skriver som ett litet "svar" här oxå på hur jag ser på saken om det här med träning och motion.
 
Jag tycker att ALL motion är bra, allt förutom det man gör annars.
Marcus säger till mig att llt är bättre än inget o det har han rätt i.
Det är egentligen inte hur långt man joggar eller går eller hur mycket man orkar mm som spelar någon roll. Bara för att en orkar si oc så mycket och en annan orkar mer eller mindre så är det ju så att alla har varit i början en gång, även de stora.
Man måste ju börja någonstanns för att komma någonstanns.
För MIG är det ren motivation att skriva, gärna offentligt, hur långt och vad jag gjort för att sedan ha som mål att slå det. & för att inte komma undan. Ser andra de jag gör så kan jag inte strunt i det. Det vore ju ett misslyckande.
Det är MITT val.
DEt funkar för mig.
Jag tycker all motion är super, bara den blir av.
Skrev ett liknande inlägg till tjejen oxå för jag tycker hon är duktig, man ska ta allt i sin egen takt o inte känna att man inte gjort tillräckligt eller så, man gör så gott man kan.
 
Heja heja!!
 
Imorgon kommer Bozze hit och då blir det PW i förhoppningsvis bra väder.
Kul att ha någon att prata med. :)
 
Puss & krami natten
Anna♥
#1 - - m a j a n:

Känner mig lite träffad, haha ;)
Hoppas du får en bra helg och har fått sova gott i natt. Kram