Precis kommit hem från en otroligt skön powerwalk/joggingtur. Jag känner att jag nästan varje gång MÅSTE utmana mig själv lite exra för att fortsätta ha motivation och för att känna att det ger något.
 
Har en app i luren nu, Endomondo jättebra som jag tänker börja använda för att ha lite koll på om jag verkligen utmanar mig varje gång, slå mina gamla mål. Hela tiden srävar jag efter nya mål. Det tycker jag känns bra.
 
Jag mår fruktansvärt bra när jag gör detta, faktiskt så jag mår dåligt när jag INTE gör något på en hel dag, men det är lite dåligt samvete oxå för just det, att jag inte gör något. Det tycker jag är bra, då håller jag igång.
Den där boken jag hör på rekommenderar jag starkt. Alltså jag fattar att ingen i vår familj tål frukt och fruktos b la, och varför så många människor inte gör det. Så sjukt när man hör hur det ligger till. Tänk om alla bara kunde lyssna lite på forskare och andra som faktiskt har bevis för att allt socke rinte är bra för oss och gör oss sjuka.
 
Lär mig massor som jag ska tänka på, både till mig själv och till mina barn. Ser fram emot att visa Ellie allt bra jag lärt mig, Bra mat utan massa socker och rörelse.
Vi borde ta efter hur det var förr, det är faktiskt så många gånger, det var bättre förr.
Men fortfarnade är allt socker så jädra illa. Fy fan säger jag bara.
Vem är det som vill döda oss????  För så är det ju, vi förstår ju uppenbarligen inte vårt bästa själva.
 
Usch nä nog om det i detta inlägget.
 
Nu ska vi snart gå och möta Amanda vid bussen. :)
 
Sen ska vi ner till Nossebro ochgöra lite ärenden.
Sen ikväll åker hjärtat till pappa så vi blir ensamma i helgen. Men jag och Ellie åker ju till Ullared imorgon.
Sådär kul, får alltid lite ångest men det brukar ju gå bra.
 
Puss & kram
Anna♥
 
Den är så fin, gråter alltid en skvätt det rör mig på något sätt, sen gör det ju inget att han är äckligt snygg... ;)