Godmorgon fredag!
Givetvis så måste vi gå upp tidiagare på morgonene för att Ellie ska bli lättare att lägga på kvällen.!
Varför har jag inte tänkt på det? Jo för att få sova är viktigt och det gör jag bra på morgonkvisten.
 
Natten som var funkade bra. Det är lite varannandag här har jag märkt. Men det har väl att göra med tillväxtperioder och alla möjliga perioder som kommer och går. :)
 
Det här med sömnen är viktigt.
 
Nu är det iallafall fredag och det är helg. Tarzan (Ellie) sitter här i mitt knä och låter precis som just Tarzan. :)
Vi ska åka till Grästorp imorgon kväll tror jag det blir. Dom har ju en sån slinga där dom ljussatt olika saker, spökstig mm. Det är väldigt mysigt och väldigt nära här hemma.
Söndag funderar jag på att bjuda hem farmor på middag, vi får ofta komma dit på middag så det känns bra att bjuda hit henne oxå. Farfar är o jagar i dalarna. Han får komma en annan dag. :)
 
Nu tror jag någon är hungrig.
 
Puss & kram
Anna♥