Har du oxå läst boken av Klara Zimmergren?
Isåfall vet du ju att jag ljög i ett tidigare inlägg. Men det var inte meningen, inte alls.
Bara fick för mig att jag visste hur den skulle sluta.
Men ack va fel jag hade.
 
Ber om ursäkt för det. Tänker att jag skriver inte det här då om någon nu läser eller ska eller vill.
Annars så kan jag skriva om det i ett senare inlägg.
Men jag fick väldigt nära till tårar iallafall.
 
Lördag och ledig.... ja fast det är jag ju hela tiden, bara går här hemma och njuter. Ibland är det jobbigt, visst är det det, men över det hela mycket mysigt.
Försöker tänka på att jag har en fantastikt fin familj och söta goa barn och hur glad och lycklig jag är att vi är här, just här...... även när den stora dottern gnäller och den lilla piper.
Men det är nog så i de flesta familjer någon gång.
 
Jag är GLAD, riktigt glad.
Känner mig lycklig. ♥
 
Sitter och kollar i Amandas gamla bvc bok och tittar i Ellies, det är så lika ändå mina fina barn. Men Amanda har en grej som inte Ellie har, hon fick sin första tand 1 vecka innan hon fyllde 4 månader, och nog för att Ellie DREGLAR ALLAN ( massor på mitt språk) men än har ingen tand kommit. Det gör det nog tids nog.
 
Puss & Kram
Anna♥