kom på här att jag faktiskt inte behöver sitta vid datorn för att blogga numer och det är ju bra!
Det funkar ju jättebra med mobilen nu. :)
 
Idag har jag varit ute på en riktig lång promenad och det var riktigt skönt. Det blev 10 km, 1 mil på ca 1 ½ timme. Ellie vaknade till en gång. Men hon somnade snar tom igen.
 
Riktigt skönt är det, jag är ute varje dag minst 1 timme och det blir allt emellan 4 km till milen nu då. Siktar på  att göra milen 3 dagar i veckan, därimellan minst 5 km, gärna längre, och minst 1 dag  i veckan på gymmet, & ska försöka jogga en del av dessa gånger oxå, passa på nu innan snön kommer. Ska dit, till gymmet imorogn igen. Såå skönt att ha något kul att se fram emot.
 
Det är såå skönt att hålla igång o så med maten oxå, känner att det är riktigt bra nu. Går jag ner i vikt är det ern bonus annars siktar jag mest på att omvandla allt fett till stora muskler, eller iallafall behålla de jag har och får.
 
Puss *& kram
Anna♥