Bvc kontroll idag gick alldeles utmärkt, Ellie charmade sköterskorna rejält med många skratt och massa prat.
Barnen blir tydligen väldigt tysta när dom är där säger dom, men inte Ellie.
Hon tyckte det var himla trevligt. :)
Stora hjärtat Amanda är i skolan och kommer snart hem.
Vi har ätit mycket sen frukost och inte hunnit med så mycket mer än bvc och att handla i Vara idag. Pasade på att köpa blöjor, det va bra pris. 2 Libero för 89:- och sen 50:- rabatt på det.
Synd att dom är så fula bara, med en massa tiger och zebra ränder på.
 
Igår var vi på Ullared och det gick hur bra som helst. några julklappar avklarade och Amanda fick med sig Sims 4 hem totalt överlycklig var hon.
 
Pratade med Bvc om sömn och mat osåvidare, och jag tror inte vi kommer börja med något speciellt nu när hon är så liten än. Möjligen pyttesmaka på något kanske, bara så pappa blir nöjd. :)
Vill gärna hålla kva i det där lilla liiiite längre... det går så fort ändå.
Sömnen har jag bestämt mig för att inte bry mig så mycket om längre, det blir som det blir, jag gör ju inget på dagarna ändå så det gör ju inget egentligen. & det är ju inte det att hon inte sover så jag ska släppa det tänkte jag. Hon kommer ju att växa fort och bli stor och då blir det bättre.
 
Har alldeles för mycket tid på dagarna att fundera över saker och det är inte min starka sida direkt. Blir alldeles flr mycket, ofta. :)
 
Blev ingen promenad igår  så idag gör vi en ordentig på milen. Det är så skönt.
 
Ikväll ska vi testa lchf pizza ska bli mycket samaskigt.
 
Puss & kram
Anna♥