Hemma efter en timmes promenad/joggingtur, ca 6 km och en skön känsla i kroppen.
Svetten rinner nerför ryggen, tshirten är blöt och svetten lackar i pannan.
Det är denna känsla som är så skön!
Vad jag älskar den. Vill ut igen. MEr mer mer...
 
& efter att ha kryssat fram över vägen mellan daggmaskar, sniglar, en splashad död padda, en gullig ekorre och en livrädd räv så mår jag gott. Känner att jag med gott samvete kan sitta vid datan och skriva detta.
 
Ellie sover i sin vagn, hoppas en liten stund till trots att den stannat. :)

Är så irriterad på mig själv, har aldrig använt Traderas tjänster förr och vill så gärna ha en sån där bra ergonomisk bärsele, för ryggen och för mina axlar och nacke för dessa kroppsdelar mår inget vidare.
La därför bud på ergo bärsele ( trodde jag) visade sig va en annan sort men säkert lika bra för den ser likadan ut, en sån man mer bär på höfterna.
& även på tassar till sängen. & så ivrig som vanligt o inte läser ordentligt hur man går till väga mm så lägger jag av misstag bud på 2 likadana!
Smart. Not.
Det ena budet vann jag igår. Jätte roligt cisserligen, kikar in och kollar vart jag ska betala i sverige tror jag..... jaha men okej i Shanghai!!!!
Men va faaan!!
Jag ja 105 kronor inkl frakt och det är väl inte hela världen men ändå.
Plus att jag ev vinner det andra budet, då har jag 2 från shanghai. Ja men visst en till vardags och en till fest...... :)
 
Har mailat både tradera och säljaren så får vi se vad dom säger, buden är bindande står det.... suck.
Tänkte ringa Ingela sen o se hur det går på jobbet, om allt är lugnt, var faktiskt i Fkp igår och hälsade på syster och barn och då åt vi mat på systerstället Rasta i Falköping. Trevligt, pratade med Eva som har hand om stället och hon sa det varit bra på koncernmötet i början på förra veckan.
 
Ibland längtar jag oerhört mycket tillbaka, trots en del tvivel om en del saker, men jag vet att tiden kommer gå så fort ändå så jag tänker allt passa på att njuta utan dåligt samvete precis hela tiden som jag kan.
Tänker nog vara hemma tills November nästa år. Om inget hinner ändra sig innan dess, men varför skulle det göra det?
 
Ha nu en riktigt trevlig dag :)
 
Puss & kram
Anna♥