Ja idag ska vi på dop för lillaMaja.  Det är M s systerson barn. Hon är 1 vecka äldre ungefär än Ellie.
Har gjort ett jättefint dopkort som jag blev väldigt nöjd med för att vara första gången. Jag är väldigt pysslig och älskar att hålla på med sånt om jag har tid. 
Nästa projekt är ju nu julkorten som är under processen,  oxå superkul att göra. Men jag blir frustrerad när jag inte får göra det när jag vill och när någon avbryter mig. 
 
Nästa projekt är att snygga till en garderob med tapeter inuti och ha den i Ellie rum. 
 
Så det blir en bra lördag tror jag. Ska försöka att inte fuska mer, gjorde det igår med .........pizza....... usch och fy, men det va gott. Det var det, och bara för att mitt socker begär inte är borta än, men  ed pizza kommer det Heller inte gå bort fortare. Ja ja jag är bara människa jag oxå, inte perfekt. Men jag är medveten om det. 
Så som sagt ska försöka hålla mig borta från massa socker  några dagar, märker att ju längre de går så går det ju givetvis bättre, men så halkar man dit på något jädra vänster. Typiskt.
Ska ta tag i min träning g här hemma oxå mer och lite effektivare , det måste ju gå, de är ju bara det att det är tråkigt hemma själv. Disciplin en är inte alltid den bästa ju. Men jag ska ta tag i det, litenstundbättre än ingen stund.
 Ursäkta om det Ibland blir knas med orden, men  det är för jag skriver på surfplattan. Behändiga än att alltid start datan.
Orkar inte alltid gå tillbaka och läsa det jag skrivit. 
NÄ MÅSTE väcka lillan, börjar bli dags nu om vi ska va i nossebro 13.00.
Puss & kram
Anna♡