Ja idag har vi snabbt varit i Alingsås och köpt vyssanlull tassar eller bed rockers som de oxå heter.  Då kan man ju vyssa lite på sängen på natten om det behövs. Fast det förutsätter att bebisen ligger där och inte hos sin Stackars mamma. :)
 ska försöka inte bry mig så mycket o  det för det blir jubättre med tiden. Vet att jag kommer fråga mig själv varför jag la energi på att tänka på det när hon äldre sen. Men det är svårt ibland ä då när man är mitt uppe i situationen, här och nu liksom. 
 Idag ska vi få på vinter hjulen oxå, vi har ju den lyxen att kusin Lennart fixar med detta. :)
Ska om vi kan laga lite mat sen oxå och gå en promenad senare. Annars ska jag bara ta det lugnt.
  
Puss & kram
Anna♡
 
#1 - - Jessica:

Har också sådana på sängen till Molly, det är verkligen bra - speciellt när hon var liten!

Svar: ja Jessica jag tyckte det blev himla käckt! :)
Anna <3

#2 - - Emelie:

Sådana vyssanlull-tassar har vi med. Hade antagligen funkat jättebra, om barnet faktiskt sover i spjälsängen (precis som hos er ;)

Svar: ha ha ha ja Emelie det är ju det att barnet ska sova i sängen oxå.... ha haha, men det blev ju jättebra. Fantastiskt gung, jag hade garanterat somnat som en gris om någon lagt mig där i den mysiga sängen, det hjälper tyvärr inte att jag försöker säga det till ellie, bara hennes underbara mamma duger! :)
Anna <3