Annadagen är det idag  min namnsdag. 
Vi ska strax åka till Alingsås,  har ätit frukost.
 Snabb frukost blev det. Kaffe med kokosfett, mättande och väldigt gott. Och sedan en burk med cremefraich fraiche och lite frukt puré det. Använder det som  sylt när jag vill ha det. Dels för att de är gott och så för att de är min de socker i. 
Men.... Jag har låtit Ellie smaka, men mer än så blir det inte, gör egen sylt till henne. Tycker ändå inte den är okej för det ska alltid va så mycket annat Skit i. BÄTTRE jag äter det än hon. 
Päronpure  23%  ? Okej ska det inte va 100% ?päronjuice  från koncentrat 18%..... okej... Nä ja kan äta det men inte Ellie. Socker tänker jag genast, koncentrat. .. ja tjena. 
 Nä nu måste vi skynda oss.
Puss & kram
Anna ♡
#1 - - Helene:

Haha min med! Helene Anna Maria :3 Grattis! :D