Ja det va frågan.  Vilken är bäst? Såg igår på FB  att Jessica lagt ut något om att gone girl filmen finns ute nu. Eftersom vår lilla lyx som förut var att åka titt som tätt till Göteborg och titta på bio och bara njuta inte längre existerar så kom jag på det att jag kan väl lika gärna använda plattan och titta på film då. 
Det tyckte ja va Skit smart. :)
 
Men den nya hobby filmen måste ses på bio, vi har sett dom andra där och vi kan verkligen inte se den hemma. Vi tillhör de som fortfarande kör med våra tjock tv apparater.  :)
 Nästan så det behövs förstorinsglas  i soffan snart... ha ha ha 
Men å andra sidan varför köpa ny tv när den gamla funkar? Bara för att liksom... eller.... Nä när de går sönder då köper jag en ny tv,  inte innan. 
Kl 16 kommer min bror Tommy  och hans familj på lite kalas, dom kunde inte komma imorgon. Så jag har gjort julsmörgåsarna ovan som jag ska bjuda på och efterrätt till det. Det blir mousse med jordgubbar,  grädde och bär. 
Deras smörgåsar är gjorda på lingongrova  brödet och min och Marcus är på ett stort salladsblad. Lchf. 
Är inte alls sugen på bröd, vet hur det smakar och det är inte speciellt gott.
 Igår när jag var i affären så haffade jag tag i brudparet och pratade samtidigt med säljaren för pågen och han sa att Lingongrova är den 3e  största storsäljaren i svenska affärer.
Gissa vad som kommer på 1a  plats och 2a. ...
 
1.  Mellanmjölk 
 
2.  Coca cola
 
3.  Lingongrova.
 
Fy säger jag. Men inte alls konstigt. 
Nyttjar inget av dessa livsmedel och det är jag bara glad för. 
 
Nä om jag skulle gå ut och se om min lilla dotter är vaken. I regnet.
Hon sover så gott i vagnen ute. Det är verkligen bra. Skönt.  Önskar jag kunde få ligga i en mysig vagn på ett gosigt lammskinn och sova samtidigt som regnet smattrar sövande... 
 
Puss och kram 
Anna♡
 
 
 
#1 - - jessica:

man kan ändra kavliteten på filmerna på Swefilmer..detta gör du i det högre hörnet där det står "360"..tryck där och välj det högst..dessto högre ..desto bättre kvalitet =)

Svar: Okej tack Jessica :)
Anna <3