Ja vi eldar ju med ved hemma hos oss och nu har vi världens största  vedhäck  vilket gör att jag får svinga mig dom en apa i pannrummet.. helt onödigt vetande men jag ville ändå berätta det. :)
Trångt och jäkligt är det men det blir ju varmt till Slut vilket är huvudsaken.  
Åh jag är så glad för vi har varit ute och gått idag, känns som det var 2 veckor sen jag var ute sist. Först var vi  ju i Skara på jul med kökslampgrejen så nu hoppas jag den kommer funka. Dyr jävla sak, 1199 spänn!
Sen skrev vi klart julkorten och ska skicka dessa.
 Sedan har Ellie faktiskt fått titta och känna och smaka på 2 stora gurkstavar  idag. Såg jätte gulligt ut. Hon fick loss små bitar som sedan kom ut lika fort, harig livrädd mamma som jag är så hade jag surfplattan i närheten och tittat på Youtube film om barn som sätter i halsen. .. måste veta hur man ska göra om det händer. 
Gick med i en grupp igår på Facebook,  blw någonting heter den, där får man råd och tips och hur andra gör och tänker om detta med blw, baby lead weaning.  Mycket intressant.
 
Sen har vi plockat lummer med farmor och fått bestämt att jag.... håll i mig...... wwwwwiiiiiiiiiiii  ska få gå på gymmet på onsdag.  FAN Va glad jag är. :)
 
Efter promenaden enades med farmor så bestämde  jag för att fortsätta, åh va skönt det är. 
Älskar det, men jag saknar att utmana mina muskler i kroppen. Trivs allra bäst med en hantel i varje hand på gymmet framför spegeln.  
Det är en dröm jag har och ett mål. Jag S K A bli vältränad någon gång i mitt liv. Alltså på riktigt.  Jobba mig till synliga snygga muskler och snygga till min kropp lite. Något att jobba för. 
 
Puss och kram
Anna♡