God morgon.
Det är en mycket god morgon trots att ryggen känns lika vekt som ett snöre. Ingen ordning alls.
Hade tänkt vänta med att ringa sjukvården till efter helgerna. Men jag måste för det är inte hållbart. Sist sa dom att de var typiskt för en småbarnsmamma.  Ja det är väl inte omöjligt att man får ont av att bära på bebis men inte så ont så man inte kan träna. För det är precis illa det är idag. Jag tycker  det känns Skit,    men avböjde att gå till gymmet idag just att det spelar ingen rollator jag inte tränar ryggen, kan träna armar och axlar och ben och  agera men Oavsett vad så ska jag ju ner till golvet och hämta upp hantlar och skivstång  och annat. Det funkar inte utan hjälp och att lägga på 10-30 kg känns inte bra.  Har oxå ont  nu när jag går promenader.  Måste ta tag i detta.
 
Gåstol funkar fint nu för tiden men men hon är sååå liten. :) 
 
 
Jobbarpå hemma plan idag....
 
 
Efter MYCKET GREJANDE och en del svordomar och flera veckor så funkar det äntligen! Ljusrampen  under bänken, och jag har till och med fått en app ! Så jag kan sköta det från mobilen. 
 Så jäkla  tekniskt  så det kanske va de som gjorde det inte funkade.  
 
 Och nu ser ut såhär.  
 
Ellie är fortfarande lite dålig stackaren. Men vi tror det blir bättre snart.  Och hon har inte bitit  något mer, de kommer säkert fler gånger men jag är mer uppmärksam och vet hur jag ska göra nu, är ju med i en fantastisk grupp på Facebook,  blw, baby lead weaning heter den och jag fick en hel del goda råd och tips igår. Sen har jag ju min fantastiska  vän  Bozze som jag känner att jag kan tala med o  det mesta. ♡
 Idag ska jag pyssla lite här hemma, städa lite, bära in lådan med saker tull granen för jag tänker gå emot traditionen lite grann och py ta den lite tidigare i år, vet att Marcus inte gillar det men jag vill njuta lite av den innan den blir barrlös  efter jul. Då vill jag ha bort allt fort.  
 
 Sen blir det nog något mer julgodisbak idag  Amanda vill ju va med. Och imorgon ska vi köpa lite julklappar fast jag vet inte vart vi ska åka. 
 
Puss och kram 
ANNA ♡