Ja det tänkte jag göra, skulle klätt granen idag men Amanda skulle åka med Carl inge  och Gunnel till Alingsås och julhandla så jag och Ellie får åka själva till mormor och då klär vi granen imorgon istället.  Den står så bra i pannrummet ändå. 
Just nu sover Ellie ute, jag har hunnit med att intensivt i 30 minuter  det kändes Fantastiskt bra,  duscha har jag hunnit och Nu ska Ja Dricka Kaffe. Vi måste åka senast 13.30 för ginza  stänger 14.00  men jag är så jäkla effektiv så det är inga problem. :)
 
Snacka o  att ha det bra. 
 
 
 
Jag var förresten hos doktor  igår. Ryggen. Eller snöret. 
Doktorn tror att det kan vara diskbråck eller förslitning. Hm... förslitning ja menar va har jag gjort som har slitit ut den liksom?
Hon föreslogröntgen av ryggen men ö drake sen sig till ortoped i Lidköping g efter jul istället. Så får dom kolla och sen bestämma vad vi ska göra. Jag tänker propsa  på en  röntgen. Ev MR oxå.  Okej i get kanske blir bättre av att få en orsak till varför det gör ont, men då vet jag vad det är och kan ju ta allt därifrån.  Då vet jag ju mer har och vad jag ska träna tex. Jag vägrar sluta träna och göra det jag göra ch det sa hon oxå att det tycker hon i te. Rörelse och motion är bra. 
 Men att ständigt gå och ha mer eller mindre ont det är inget kul.
Enda gången som jag var helt smärtfri och mådde bättre än någonsin  var när jag var gravid. DET var helt fantastiskt hur allt bara blev bra. 
 
Så vi får se hur det blir efter jul. 
 Ja ha då går tiden här sitter jag och skriver och har inte druckit kaffe och inte börjat slå in paket . ..mm det går bra nu.
 Puss &kram
Anna♡