Ja jag tror jag har en räkas ryggrad. Den är kass. Riktigt kass. Man KAN inte ha en rygg som min utan att det är något som är fel.
Måste ta reda på det, måste gå till Gisela på VC igen. Måste måste måste..
Att både ha konstant, mer eller mindre ont i ländryggen och dessutom ha diskbråck i nacken som strålar ut i arm och hand är inte alls roligt.
Kan inte böja miog normalt och kan och framförallt vågar inte träna för mycket för hur vet jag att det inte förvärrar?
Fan fan fan fan fan.....
 
Mår lite bättre ändå för nu har jag iallafall läst Helen Ahlsons blogg, åh min gud va snygg hon är.
Tänk att bara få se ut liiiiiite som hon. Tycker hon verkar va en trevlig tjej och att jag fått kommentar från henne på Instagram tycker jag är jättekul.
Hon kommer ju till Vårt gym den 6/1 2015   har jag nämnt det förut????? ;)
 
Så ikväll är det dags för oss att spela med i Kyrkås julsple i kyrkan uppe i byn. Det ska bli riktigt kul och stämningsfullt. & den ynkliga lilla snön som kom förut har redan regnat bort. Den kunde väl fått ligga kvar. :(
 
Hoppas att det går bra bara och att Ellie inte tycker att det är väldigt trist att spela jesusbarnet :)
 
puss & kram
Anna♥