God morgon vänner och andra. Äggen kokar, kaffet är vispat och klart, liten sitter i Gåstol och mamma tar det lite lugnt. Funderar över dagen. 
Vill nog träna lite idag men vi får se senare. Ska iallafall ut och gå tänkte jag.  
Marcus har åkt för att hämta hem sin nya bil och  Amanda sover fortfarande.  
 
Ja idag är det dagen före det nya året. Jag tänker inte fira det något speciellt, det har varit så mycket kring jul och det känns onödigt att krångla med att va borta massa på kvällar när Ellie sover så som hon gör. Vill inte krångla till det mera. Så fira nyår får vi göra lite på dagen istället för jag hoppas jag sover kl 00.00 imorgon.
 
Vi åker iaf till mamma på dagen och jag ska idag göra pannacotta  med någon spännande smak att ta med oss, mamma skulle göra mat sa hon.
Nyår är inget speciellt för mig så det gör mig inget att inte fira det. 
 
 Hoppas ni får en trevlig dag för det ska jag försöka ha. 
 
 Vi ska ut och se om vi kan åka lite pulka idag innan snön försvinner.
 
Puss & kram 
Anna♡