Lyssnar ju på ljudboken stalker  av Lars keppler  nu. Den är väldigt otäck ska jag säga.  Och jättebra. Lyssnade ju på hypnotiserad för ett tag sen och den är ju Lika bra den. Jag har aldrig tyckt att en bok är otäck att lyssna på eller läsa, men den här är riktigt läskig. Jonas malmsjö  läser Skitbra.
 Tyckte det var jätte modigt av mig att duscha med olåst tvättstugedörr  och Ellie liggande på golvet i trumpet. ... visserligen var  ytterdörren i hallen låst, den låser jag alltid när jag är hemma. Vi har ingen dörrklocka och jag hör ju lite dåligt så ibland hör ja inte  är det knackar, och så tycker jag bara det känns tryggare  att ha låst om sig, sån har jag alltid varit. 
 Men jag tänkte på det när jag stod i duschen..... precis som i boken.... hua. ..... men jag överlevde. Ha ha ha va fånig jag känner mig. :)
Men det är helt klart annorlunda s art lyssna på En bok istället för att läsa den själv. Förstår den på ett helt annat sätt.
Återigen varit ute och svingat mig i min lian. .... I pannrummet. 
Imorgon åker jag och lillstumpan  till Alingsås med Lindha och mamma. Mysigt. 
Puss och kram 
Anna ♡