Passar på att göra jul godis,  Amanda skulle varit med men kompisar är kuligare  än mamma. :) 
Amningen har strulat idag vilket gör mig jättelessen  för jag vill och har inte tänkt sluta än men Ellie bits vilket får mig att höras ljudligt... tror hon blev rädd förut stackaren, dröjde jätte många timmar innan jag till Slut fick i henne mat, då hade jag suttit på köksgolvet och bölat med en flaska med mat, bara för att få i henne något. Vill inte sluta och vill inte gemene flaska och vill inte att hon ska dricka välling.
Men hur mycket kan jag styra det?
Väldigt svårt att prata med Marcus om det  han förstår inte.
Fattar inte varför jag reagerade så starkt för att hon tog flaskan  förut, tårarna bara sprutade.
Kanske vill jag inte att vår lilla flicka ska bli stor..
Puss och kram
Anna♡
 
Dom här blev farligt goda kan jag lova 
 
 fudge   LCHF alltihop, visst fortfarande sött men i te als om det brukar. 
 
Smaskens. 
 Blev faktiskt frallor oxå.