Ja idag har vi varit i Lidköping först en kortas och sen åkte vi hem, skulle åkt till jul ju och bytt kökslampemojängen men dom hade inte fått någon så vi körde hem. Kl 13 var vi i Kyrkås och provade kläder inför julspelet  på tisdag den 16 december. Jag ska spela Maria och Ellie ska spela det viktigaste av allt, jesusbarnet. Mysigt. Jag ogillar verkligen att stå så i centrum men jag ska inte säga eller göra något mer än hålla i jesusbarnet vilket är skönt. Men vad händer det om jesusbarnet blir galet?  Kanske gallskriker..... eller gastar i högan sky...... ha ha ha  ja de ska, de skulle se ut det. 
 Men det ska bli kul, hoppas att någon kan ta ett par bilder och föreviga det oxå så vi kan visa det för henne sen. Och min Amanda ska sjunga I änglakören, hon kommer bli så fin i lucialinne och änglavingar.  Min fina  dotter. 
 
Puss och kram 
Anna ♡