Jaha då har jag blivit  36 år gammal. Känner mig i kroppen många gånger som 63 men annars tycker jag  att inget känns annorlunda. Födelsedagen var jättebra men den gick fort.. som alla dagar gör. Alldeles för fort. 
Fick många fina presenter i lördags och det är så mysigt att träffas alla tillsammans.  
 
Och nu är det inte många dagar kvar till julafton, jag har förberett, till Marcus fasa och varit ute och huggt en julgran.  Den står och gottar sig i pannrummet just nu.
 Vill njuta innan jul av allt efter nyår så vill jag ha bort det så fort jag kan. Då har jag mest ångest för att det är ett helt år till nästa jul.
 
Denna veckan kommer säkert oxå flyga förbi i all hast. Idag har vi hunnit med att dricka kaffe med Bozze och Molly och tobbe. Och imorgon kanske vi åker till dom igen, vi får se. På eftermiddagen så är vi ju i kyrkås och blir kvar till kvällen, det är ju julspelet. Spännande. 
 Och sen är det jul godis bak, och köpt klart julklappar som känns viktigast denna vecka.
Amanda har ju jullov på fredag kl 10 så vi åker nog efter det.
Idag har jag oxå varit ute och flyttat på garderober,  dammsugit och moppat  kontoret/gymmet.  Ska sätta upp en lapp på dörren om skoförbud för annars tror jag inte det går in, tyvärr.  :) radion är på plats och jag har flyttat ut nästan allt som inte ska va där.  Vill smått börja få ut saker från Ellie rum oxå så det händer något men jag måste nog kolla va jag kan börja med.
 Nu ska Ellie snart få lite mat och sen måste jag ner och handla i nossebro. Så måste jag göra mat oxå. Fullt upp kan man säga.  
Och så ska jag rensa och slänga ut saker från pannrummet oxå.... Herregud hur ska jag hinna allt. :)
(Ikväll ska jag få träna oxå i mitt gym lovade min man mig, wwwiiiiiii  så kul. )
Puss & kram
Anna ♡