God morgon världen.  Idag känns som en bra dag. Och sen är det ju lite att det blir vad man gör det till oxå. Och det har ju inte hänt något så alla förutsättningar finns ju!
 
Vad ska vi göra i dag tro.... skulle vilja åka till Alingsås men Anticimex är här nu så det tar ju en stund och Ellie sover, så antagligen blir jag hemma. Åker nog och handlar idag men annars inget .
 Skönt  I år för jag känner inte sån press att köpa en massa klappar, det finns ingen anledning. Och när man blir deppig för man inte köper tillräckligt med klappar då vet man att man måste tänka om. Har ingen tanke eller anledning  att köpa massa till mina barn även o  jag tycker dom är viktigast att köpa till,  dom får alltid det dom behöver ändå. Det ska aldrig fattas dom något. Och gör i te det Heller. 
 
Nä om jag skulle få färdigt julstrumpa idag tro  och så måste jag städa  nu springer ju det runt en gubbe från Anticimex o kollar överallt, då ser jag ju att jag måste städa. 
Ogillar röra i hemmet, skulle vilja slänga ut mestadels av alla små saker men jag tror Marcus skulle bli väldigt ledsen då.
 
Ja 1 a december idag då. Och nu är det bara 13 dagar tills jag fyller år, 36 i ordningen. Skrämmande faktiskt. 36 år. Vart sjutton tog dom vägen? Den frågan ställer jag mig ofta,  vart tar tiden vägen?
Har helt missat att köpa julkalender i år, förstår i te det, men det gick  plötsligt så fort, ska se om jag hittar någon i affären idag eller imorgon. Stackars Amanda.  :)
 
Blir väldigt hattiga  inlägg, från det ena till det andra i en handvändning  och utan förvarning. Inte riktigt sammanhängande, men det blir väl så när man går här hemma o h inte har någon att prata med.  Lite tråkigt, men igår gjorde jag något som inte är likt mig och jag undrar om jag någonsin gjort det förut. Men det ska bli spännande att se vart det leder. 
 
Jag måste nog skärpa mig med promenader oxå, det är skönt men det senaste dagarna har jag haft annat som jag velat göra,  men det blir alltid 1 promenad varje dag iallafall. Kanske inte lika långa  dom senaste dagarna, men vad spelar det för roll. Jag är ute iallafall.
 
Har börjat fundera på nyårslöfte oxå. Och året som gått, vad som hänt, det är nog dags att börja skriva ihop en årskrönika. Spännande. 
 
Nä jag får nog återkomma senare för detta spårar ur helt annars. 
 
Puss & kram
Anna♡