Ja Ellie är 2 månader om man räknar veckorna idag. Men nu släpper jag det lite för det är ju den 26 i varje månad  som räknas.
Nu sover lilla hjärtat och det är märkligt, för först sov hon ute sen vaknade hon till o fick komma in, då sövde Roompa ( robotdammsugaren och oxå min betjänt här hemma) henne. Sen åkte han vilse och irrade mest omkring och då satte jag igång dammsugaren, den vanliga istället så den står och går nu, mig gör det inget för jag gillar ionte när det är tyyyyst.
Ljud ska det va.
 
Marcus är hemma idag och är lite sjuk, Amanda i skolan och jag pysslar. Har städat tvättstugan och grejat lite.
Känns skönt och lyxigt när man kan greja utan att bli störd.
Skulle egentligen tränat men jag tänker att det kan jag göra nästa gång hon sover. Eller ikväll och hoppas att Pappan kan ta lilla barnet ebn stund.
 
Om en stund ska jag ner till Nossebro och hämta paketet med Ellies dopkläder och handla lite. Spännande att se hur klänningen ser ut.
Tyckte de vanliga affärerna, kappahl, Lindex och Hm hade riktigt tråkiga kläder egentligen, Jollyroom och andra lite mer ovanliga hade finare. Men det blev ändå en från KAppahl till slut, jättesöt. Prinsessor ska ha söta fina små kläder. Mina prinsessor ska ha det bästa. Alltid. Såklart. ♥
 
Puss & kram
Anna♥