Semester 😎sol ☀️ 

Jo då det känns allt bra. & det går som vanligt & som allt annat väldigt fort. Bara att hänga med för stoppa tiden går inte. 
Idag flyttade vi ut oss på altanen jag & Ellie. Lite sol & frisk luft är Ju alltid bra, men ja det gick en stund & sen tröttnade vi, det blir alldeles för varmt så Ellie gick in ett par gånger & det gjorde jag med till slut. Vek lite tvätt istället, känns bättre att göra lite nytta. Har väldigt svårt att bara sitta still, har jag alltid haft tror jag. Måste va igång för Jämnan vilket känns i knoppen & i kroppen. För några år sedan hade jag alltid en klar lista när semestern kom, då Var det bara att beta av semesterdag 1. Sen vips hade hela Semestern gått & det var jobb igen. Inte mycket till semester har jag sen insett. Nu gör jag inte riktigt så, chillar lite mer som Amanda säger. Klart de finns vissa saker som faktiskt måste grejas med men de blir inte så hysteriskt som det tidigare varit. Så jag har länge nu slängt ut dynorna till hammocken, med avsikt att bara vara en stund. Nja de har inte gått så bra, de är Ellie & Francis som skött den saken galant. Dom Kan konsten att njuta dom. 

Vi började semestern på topp & åkte till Kolmården med syskon och familjer samt mamma & pappa. 


Älgar som är verkliga livsnjutare. Hade oxå gärna varit älg om ha fick vara på Kolmården.
Linbanan var en höjdare! Vilka områden djuren har att gå på. Det där med djurpark är jag kluven till men Kolmården är fint. De är så Mycket mer att tänka på än att det är synd om Djuren. Lätt Att glömma att dom faktiskt hjälper till att bevara arter som är utrotningshotade.
Vi bodde på en mysig skogscamping i en liten stuga. El fanns men inte, tv, toalett eller vatten.
Farmor kokade nog Bamses honung, för hon visade sig aldrig.
Dom här 2 ❤️❤️ gulliga minst sagt.
Det är ju bara trä! Ja precis.. Kloka lilla barn.
Pärlan fick va med på bild oxå.
Delfinshowen, va fin. Tvekade många gånger inför om ja skulle ta kort, tog 2. Man kan tycka vad man vill, vet inte vad ja tycker faktiskt. Jag tror inte dom är elaka mot djuren. Jag tror inte att dom ogillar att göra de dom gör. Hoppas att dom har de bra.
Tur Francis är liten. En sån här. Vill vi inte ha.
Amanda fick nog lite hjärnsläpp när hon lät en kompis klippa henne. Det gör hon inte om igen!
Min bror & Ellie ❤️
Hej då Bamse vi ses nog nästa år igen.

Puss & kram 

Anna ❤️