Jo men hejsan! :)

Uppdatering om växthusprojekt kommer nu!

Allt har kommit men det blev ju lite misshandlat av schenker så de kom lite buckligt så därför så ska det komma nya delar. Fast å andra sidan så är det ingen brådska för vi har ännu inte ens påbörjat arbetet med att gjuta grunden. Men det kommer.

Men de är skönt att ha det hemma här iallafall. Ser verkligen fram emot att börja bygga ihop det, kikar ju på en sida på facebook, om växthus och de finns så många som lägger ner hela själen på att mysa till det och vad vackert många har det! Shit alltså.

Känner att detta är så rätt för mig, är världens nybörjare på detta men äsch va fasen, ska ja ha ett växthus så ska ja ha ett ordentligt, rymligt och jag vill kunna använda de till uterum oxå.

& äntligen har jag efter  ja vad är det, snart 10 år fått upp fönstebrädor. De är inte dåligt! & jag fick göra det typ själv. :)

Bra kvinna reder sig själv!! (men efter tjat och tjat och tjat som iofs inte ledde till något)

Jag är trött, trött trött trött... fattar inte varför!?

Är det levaxinet som spökar?

För mycket socker?

För lite träning?

Vet inte riktigt.. jobbet kan de inte vara, känns som att de kan inte va något med årstiden heller, nu är de ju ljust o fint och inte höst, vilket oftast är då jag går in i en deppression.

Våren tycker jag har pågått så länge nu att den kan det inte vara heller.

Ja jag vet inte jag.. men så trött att jag blir orolig.

Ha en trevlig helg vänner!!

Puss & kram

Anna<3