Huvudet är lite grann på helspänn hela dagarna nu. Måste va med, hänga med i allt slangprat och kopplingar och skopor och annat. Kört hydrema, grävmaskin alltså. "min" maskin som Ellie säger. Den gula fina lilla. Mycket knappar och hålla reda på. Idag kom ett lastbilssläp som ska bli ett lager. Alltså jag har lärt mig köra truck och har kört upp flera pallar på flaket som jag sen ställt iordning. Hämtade på morgonen först grejer i grästorp, sen till levene för att hämta 2 pall med fiberskåp, som jag för övrigt lyfte av bilen med trucken och sen till lastbilssläp. Och sen till skroten i bäreberg. Ha det har gått i ett hela dagen förutom att vi var och åt mat på liljedals i Nossebro. Då tog vi det lite lugnt. Men Alltså vilket ställe. Så himla fint och vilken god mat. Förstår att de är nästan proppfullt där på lunchen.
Ja de är inga problem att få tiden att gå iallafall. Det är roligt att ha något nytt att fundera över. Men ikväll blev de lite stressigt. Har ju spinning måndag tisdag o torsdag. Måndag o torsdag brukar inte va något men jag visste att de va något lurt med styrkespinning en, och när ja kikade såg jag att dom Flyttat fram de 45 min. De är inte riktigt bra tid. Men jag hoppas de kommer funka. De är ett bra pass med styrka i så de hoppas ja kunna fortsätta gå på.

Jag vet att man själv styr om man vill stressa, men de är inte så lätt jämt. Allt är inte helt enkelt.
Men men..

Nä nu är ja så trött så ögonen går i kors så nu ska ja sova.

Puss och kram
Anna ❤️