Ikväll har vi varit på vårruset i Vänersborg .
Väldigt trevligt, jag, Lindha, Amanda och svärmor Gunnel. 
Gick jättebra men gud va jag frös, trodde ja skulle skaka sönder. Men sen joggade jag iväg och då blev de bättre. Glömde kolla tiden  i början så den vet jag inte exakt men å andra sidan är de inte  den som räknas tycker jag. För i min värld är ja så stolt att jag fixar 5 km utan större problem. 
 
 
Svettigt var det. 
 
 
 
Sedan blev de en snabb återblick på helgen som var då jag och mannen i mitt liv for till storstaden Göteborg för att se en irländsk komiker,  Dara obriain. Det var bra men Marcus gillade de mest. Jag nöjde mig bra med sällskapet och att komma hemifrån. 
Drack en väldigt god cider som jag ska köpa snarast om jag hittar den. Såg ut som en öl först men rackarns va smaskig den var. Äpple. Åter upplevde ännu äldre minnen från bröllopet och åt en mumsig pommes Anna och något himla gott kött. Ja de var trevligt.
 
 
Hotell lorensberg låg väldigt bra till, centrl,t och så fint var det.
Dom hade målat överallt. Vad än kikade in så var de väldigt fina väggmålningar. 
 
 
 
 
 
 
Sedan åkte vi hem och hämtade lilla plutten som var hos moster lindha och familj.
När vi åkte så fick vi väL en kram och så ett "puss-hej" så säger hon Ellie. Sen var de inte mer med det.
Och när vi hämtade så var de väl inte så märkvärdigt,  hon kunde nog gärna stannat ett par dagar till. 
På ett sätt är de jätteskönt att ha ett så tryggt barn som jag upplever att hon är. Men de klart samtidigt att ja vill ha en kram och en puss när vi kommer hem, sen kan hon springa o leka igen. Fast å andra sidan får jag de varje gång ja hämtar på dagis. Men de är skönt att de går så bra med Ellie överallt. Hon är mycket okomplicerad, väldigt lätt att ha med, säger vad hon vill, och tycker de är så bra när man kan prata med barnen och dom försåg och kan säga vad dom vill.
so  sagtmycket trygg, kan va blyg oxå. 
 
 
 
 

Så nu är helgen slut.och vardagen börjat igen. Dags att planera nästa utflykt nu då..
 
Puss och godnatt.
Anna ♡