Låst 🔐

Publicerat i:
Ja funderar på att låsa bloggen igen. Vet ju att de finns människor som läser som jag inte vill ska läsa. Såna som jag bara blir irriterad på och som har dåligt inflytande på  andra och som påverkar andra på ett negativt sätt.  

Så de är väl vad jag väljer att göra.  

Idag har varit en tuff dag.  Ont i nacken,  vilket jag har oftare igen,  och mer när de väl gör ont.  Jobbigt. Kommer speciellt när jag jobbar.  
Men på Andra sätt har det varit jobbigt oxå.  Simmar  som en stolle emot strömmen för det mesta vilket tar oerhört på krafterna.  
Jag har vidtagit en del åtgärder som jag hoppas på nu,  så Vi får se. 
 Vet inte vart det tar Mig,  men sämre kan de inte bli. 
Mycket tankar kring mycket som Är oerhört viktigt i mitt liv och som Inte får gå fel eller bli fel. Men de är Väl att ta små steg för förr eller senare kommer man fram ändå.  Bättre att trampa rätt så mycket som Möjligt på vägen än att trampa snett. 

Har en hel del att ta tag i. 

Idag lockade Ellie på Francis och då låg hon på mage och sa: "lilla gumman,  lilla gumman"  😂 sen stod jag lite i vägen när hon skulle klä på sig i hallen,  då sa hon "tut  tut" 
Hon säger så mycket kul saker,  pratar o står i.  Pratar så  rent och bra.  Säger precis vad hon vill.  Jättebra,  man kan  verkligen prata  med henne och förstår vad hon säger. 


 puss & kram 
Anna ❤ 
#1 - - Anonym:

Läser men är urdålig på att ge kommentarer. Skulle sakna den men det är din så du bestämmer som med allt annat ang dig och din familj. Gillar dig starkt. Det vet du 👍🏻🙋 kram C

Svar: Ja men de gör inget. Att du inte kommenterar. Blir nog inget med det, låsa alltså men man blir sugen ibland när jag vet vem som Läser. Men de är ju oxå ett val jag gör. Allt är Ett val. Skriver jag så får ja vara beredd på att människor som jag både ogillar o inte ens känner läser. Kram
Anna ♡

#2 - - Anonym:

Ja men även de som läser hör har ett val. Tycker de inte riktigt om allt du gör behöver de inte läser det här. Eller hur? Ha en fin dag 💕 C

Svar: Ja så Är det Helt klart.
Anna ♡

#3 - - m a j a n:

Du ska göra det som känns bäst för dig, dock hoppas jag att jag får hänga kvar om du väljer att låsa den ;) Funderar ofta på att börja blogga igen, men då får det nog bli en låst blogg där jag kan spy ur mig massa galla :P

Svar: Jag hänger nog kvar här helt öppet och ocensurerat ett tag till 😃 de är ändå rätt skönt att kunna skriva av sig om allt möjligt ibland. Även om de många gånger är helt onödiga saker, ointressant och ibland inte alls genomtänkt. Kikar allt in hos dig ibland. På båda. 😃
Anna ♡