När vet man vad som är bäst undrar Jag? Är det upp till mig att bestämma eller ska en läkare göra det åt mig? 

Jag har ont.  Förbannat ont.  Skulle bra gärna vilja  veta hur  pass mycket tabletterna ja äter hjälper!  Ibland för ja för mig att dom inte hjälper så mycket.  Eller så har jag för ont bara.  Har fått andra mediciner som ja ska hämta imorgon och rådet att gå till sjukgymnast.  Ska göra det även  om ja tycker  de är lite meningslös.  Ska se om tens hjälper.  Och be min dotter om massage.  
Men läkaren pratade om operation, och hur ställer man sig till det? 
Vill gärna slippa ha ont.  Men det kan länka ut av sig självt innan operation,  de kan ta 3 dagar till eller 2 månader.  
Har oxå fått en vanlig röntgen. 
Ja något måste ja göra,  för att magen ballar ur,  och att jag är Dödstrött,  och orolig att jag  somnar när jag är hemma med Ellie och att jag skulle behöva sova en stund mellan jobbet och nossebro varje dag känns inte okej. 

Har tränat lite idag med mitt gummiband.  Ska försöka med de,  promenader   spinningen och lite lätt träning med ben när ja inte mår bra.  Är väldigt orolig att förvärra de.  Men lite måste ja kunna träna. 

Puss &  kram. 
Anna ❤