JA så är det fredag igen då, helgen är här. För min del innebär det jobb men det gör inte så mycket för jag har ju varit ledig nu torsdag och fredag och även måndag. Sen går jag ju på pass också så de blir inte så långa dagar känns de som.
Veckorna går och tiden med för den delen. Har hänt en del på jobbet och jag hoppas att de vi nu kommit fram till blir bra och verkligen uppfylls. Känns okej trots att de känns annorlunda på något sätt. De är inte som det en gång var och de är tråkigt.
Älskar det där stället så jädrans mycket, de är en stor del av mitt liv och har varit länge.  Skulle göra så mycket för det, men nu känns de annorlunda, och jag älskar det inte och gör inte allt för det till vilket pris som helst.
 
Framiden får utvisa vad som händer.
 
Annars ska jag ta mig en tur till systemet sen, köpa lite go cider. Sen blir det säkert något annat gott också.
Igår gjorde vi semlor, lågkolhydrat eller Lchf semlor. Rackarns va goda dom är. Slår alla semlor på vanligt vis. Vi tog mosad banan istället för mandelmassa och de funkade himla bra.
 
Annars har jag pysslat med att göra färdigt trolldegskakrona och bokstäverna till Ellies rum. Det är så kul at pyssla när man har tid tycker jag. Det har jag alltid tyckt.  Ibland kan jag sakna den tiden då jag skrev mycket, berättelser, sagor, minnen och allt sånt kul. Och att rita. Den tiden kanske kommer igen.
 
Trevlig kväll och trevlig helg önskar jag, härifrån ett kallt och snöigt vackert Smörkullen.
 
Puss & kram
Anna  ❤