Ja nu har det börjat,  2016. Ett helt nytt år.  Det började inte super bra då jag känner mig smått vissen med en eventuell förkylning i kroppen. Hoppas den håller sig borta. Ska sätta. Mig i soffan hos min älskling,  bli killad under foten med en kopp te. 
Annars var slutet på 2015 bra. Och detta nya tror jag blir alldeles jättebra det med. 

Jag har iallafall inte avsett något speciellt nyårslöfte.  De är dom gjort för att misslyckas tycker  jag. 
Nä andra kan stå för de löftena så satsar jag på att försöka hålla mina och göra nåt bra istället. 
Jag tänker fokusera på att inte fokusera på att lägga för mycket energi och funderingar på sånt som inte är värt det.  Har något inte gått som Ja vill så är de bara att bryta ihop och komma igen.  Ramlar jag har ju bestämt mig för att alltid resa mig igen.  Oavsett.  För ramla de kommer jag göra.  Jag är människa jag oxå. 
 Men jag kommer alltid göra mitt bästa.  I alla situationer. 

Mat och hälsa är en stor del av mitt liv.  Något ja kommit  att bli mycket intresserad av.  Och något som kommer fortsätta vara mycket fokus på.  Både gällande mig själv och min familj. Kanske händer de mycket intressanta saker här..  Hoppas på Mycket utveckling. Jag tror att allt sitter i huvudet när det gäller mat och att man bara kan lyckas om man ser till att ta kontroll över sin egen hjärna,  som är en jäkel på att kidnappa oss utan att vi ens fattar det.

 Träning kommer likaså Det vara ett stort ämne.  Och läggas mycket fokus på.   Så Otroligt bra jag mår av detta så hoppas jag på Mer  träningstillfällen och att bibehålla mina bra rutiner kring det. 
Hoppas och tror oxå här på mycket utveckling och händelserikt år,  och framtid.  Har en del mål både långsiktigt och kortsiktiga. Kul är Det iallafall. 

Jag fortsätter skriva imorgon.  
Kram och godnatt. 
Anna ❤ 

Dessa 2, och speciellt den stora har en förmåga att gå På Mina nerver ordentligt,  men dom är ändå och alltid alltid de 2 som betyder mest i mitt liv. Mina hjärtan 💕